Openmind
Ukraińscy uchodźcy w Polsce: rośnie samodzielność, maleje akceptacja – nowe wyniki badań!
„Kompleksy handlowe. Raport z ogólnopolskiego badania konsumentów” dostarcza unikalnych wglądów w preferencje i oczekiwania klientów względem kompleksów handlowych w Polsce.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich #raport
Badanie satysfakcji i zaangażowania w organizacji w branży FMCG
Jak skuteczna komunikacja i cykliczne badania satysfakcji zmieniają codzienność pracowników w dynamicznej branży FMCG.
#badania HR #CAWI #FMCG #satysfakcja z pracy #zaangażowanie
Badanie satysfakcji pracowników w kontekście zmian organizacyjnych w branży handlu sieciowego
Jak badanie satysfakcji pomaga zarządzać zmianami organizacyjnymi w dynamicznej branży handlu sieciowego.
#badania HR #CAWI #handel #satysfakcja z pracy
Badanie satysfakcji i zaangażowania w organizacji w branży IT
Głębsze zrozumienie satysfakcji i zaangażowania – klucz do budowania sukcesu w dynamicznej branży IT.
#badania HR #CAWI #IT #satysfakcja z pracy #zaangażowanie
Badanie satysfakcji z pracy i kultury organizacyjnej w branży produkcyjnej
Kiedy firma produkcyjna chce zrozumieć swoich ludzi – jak badanie satysfakcji i kultury organizacyjnej zmienia organizację od środka.
#badania HR #CAPI #CAWI #kultura organizacyjna #produkcja #satysfakcja z pracy #zaangażowanie
Praktyczne wnioski z badań: Jak dostosować je do potrzeb różnych zespołów?
Dlaczego istotne jest, aby wnioski z badań były aplikowane do każdego działu w firmie, jakie działy mogą skorzystać z tych wniosków, oraz jak my, jako agencja badawcza Openfield, przygotowujemy wnioski dostosowane do potrzeb różnych odbiorców.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich #badanie segmentacji rynku #persony zakupowe #raport #segmentacja
Segmentacja rynku: jak budować persony zakupowe w oparciu o badania segmentacyjne?
W skutecznej komunikacji marketingowej kluczowe jest posiadanie dobrze zdefiniowanych person zakupowych, które będą skutecznie wykorzystywane w działaniach organizacji.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich #badanie segmentacji rynku #persony zakupowe #raport #segmentacja
Jak Polki i Polacy postrzegają kompleksy handlowe? Nowy raport
„Kompleksy handlowe. Raport z ogólnopolskiego badania konsumentów” dostarcza unikalnych wglądów w preferencje i oczekiwania klientów względem kompleksów handlowych w Polsce.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich #raport
Jak zaplanować ścieżkę komunikacji w badaniu HR?
Na sukces Twojej organizacji składa się nie tylko sytuacja rynkowa, ale również to, jakie nastroje panują w Twoim zespole. Możesz z powodzeniem je monitorować dzięki badaniom HR.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich