Analiza SWOT: Co to jest, jak ją zrobić i dlaczego jest kluczowa dla Twojej firmy? [Przykłady + Wzór]
Analiza SWOT – Kluczowe informacje Definicja: Analiza SWOT to technika strategiczna oceniająca cztery kluczowe aspekty organizacji lub projektu: Czynniki wewnętrzne (kontrolowane): Mocne strony (S) – przewagi konkurencyjne, unikalne zasoby Słabe strony (W) – obszary wymagające poprawy, braki Czynniki zewnętrzne (niekontrolowane): Szanse (O) – możliwości rozwoju z otoczenia Zagrożenia (T) – ryzyka mogące zaszkodzić firmie Zastosowanie: Planowanie strategiczne | Ocena projektów | […]

![Analiza SWOT: Co to jest, jak ją zrobić i dlaczego jest kluczowa dla Twojej firmy? [Przykłady + Wzór] 1 openfield badania rynkowe lipiec 3](https://openfield.pl/wp-content/uploads/2025/07/openfield-badania-rynkowe-lipiec-3-810x385.webp)


![Jak przekształcać opinie klientów w lepsze wyniki biznesowe? [Pobierz e-book] 4 openfield blog2108 3](https://openfield.pl/wp-content/uploads/2025/07/openfield-blog2108-3-810x385.jpg)

