openfild realizacje 8

Precyzyjna segmentacja dla skutecznej sprzedaży w branży health & beauty

Przeprowadziliśmy kompleksową analizę segmentacyjną dla marki z sektora dermokosmetycznego, umożliwiając precyzyjne dopasowanie oferty do różnych grup klientów. Dzięki zaawansowanym metodom badawczym zidentyfikowaliśmy odrębne segmenty konsumentów z unikalnymi potrzebami, co pozwoliło klientowi na optymalizację strategii marketingowej, polityki cenowej oraz wybór najskuteczniejszych kanałów dystrybucji.
Kontynuuj czytanie
openfild realizacje 11

Badanie zjawiska korupcji w sporcie

Przeprowadziliśmy kompleksowe badanie postaw i opinii na temat zjawiska korupcji w środowisku sportowym. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik badawczych, zapewniających anonimowość respondentom, dostarczyliśmy klientowi wiarygodny raport dotyczący społecznej opinii o korupcji w polskim sporcie.
Kontynuuj czytanie
openfild realizacje 10

Badanie sieci społecznych SNA

Przeprowadziliśmy kompleksowe badanie mechanizmów współpracy w obszarze świadczenia pomocy społecznej rodzinom zmagającym się z problemami. Wykorzystując metodologię Social Network Analysis (SNA), zbadaliśmy relacje międzyinstytucjonalne i międzysektorowe w 40 zróżnicowanych gminach, co pozwoliło na stworzenie całościowego obrazu funkcjonowania systemów wsparcia rodzin dysfunkcyjnych.
Kontynuuj czytanie

Maciej Maj

Założyciel Openfield

Wyposażymy Cię w kluczową wiedzę, niezbędną do skutecznego wprowadzania zmian i rozwijania silnej marki pracodawcy.

Kategorie

Ostatnie artykuły