Badanie wspierające tworzenie podcastu
CASE STUDY
CEL
Zbadanie polskiego rynku na potrzeby zagranicznej platformy podcastowej
Branża
Zastosowane metody
Badanie ilościowe
Wyzwania
Błyskawiczna realizacja i ogólnopolska grupa respondentów
Rezultaty
Jasne rekomendacje spełniające potrzeby Klienta
Wie o tym nasz zagraniczny Klient, który przed otwarciem w Polsce platformy do podcastów, postanowił sprawdzić preferencje naszego społeczeństwa. Nam zlecił weryfikację tego, jakimi tytułami podcastów powinien się posługiwać – spolszczonymi wersjami czy angielskimi oryginałami.
Zleceniodawcy zależało na czasie, więc wykorzystaliśmy nasz Panel Badawczy Manulo, który umożliwia błyskawiczne zorganizowanie i przeprowadzenie badań na reprezentatywnej grupie respondentów (tym przypadku było to n=1000). Dzięki temu zapleczu i naszemu doświadczeniu cały projekt, od koncepcji do wyników, udało nam się zrealizować w 24 godziny!
Na podstawie zebranych danych i po ich przeanalizowaniu przygotowaliśmy dla Klienta jasne rekomendacje, które z sukcesem wykorzystał planując ścieżkę doboru tytułów podcastów zamieszczanych na swojej platformie.