Omnibus CAWI
Omnibus badania marketingowe – odkryj poglądy i preferencje Polaków i Ukraińców
Jeśli szukasz skutecznego sposobu na zbieranie cennych danych od różnorodnych grup respondentów, znajdujesz się we właściwym miejscu. Badanie omnibusowe pozwala szybko zadawać nawet jedno pytanie i otrzymać informacje zwrotne w ciągu zaledwie 7 dni. To błyskawiczny sposób na pozyskanie wartościowych spostrzeżeń dotyczących rynku, trendów konsumenckich i opinii publicznej z różnych perspektyw.
Reprezentatywne badania omnibusowe Openfield
W ramach naszego badania Omnibusowego dostajesz odpowiedzi od reprezentatywnej grupy Polek i Polaków oraz zawsze w pakiecie dostarczamy odpowiedzi od największej mniejszości narodowej, która mieszka w Polsce.
badanie omnibusowe na społeczności polskiej (N=1000)
badanie omnibusowe na społeczności ukraińskiej (N=200)
Nasze badanie prowadzone jest zgodnie z rygorystycznymi standardami realizacji badań, które co rocznie poddawane są audytowi w ramach certyfikowanemu audytowi PKJPA.
Badanie omnibusowe to wartościowa wiedza w 3 prostych krokach
Wypełnij formularz i zgłoś się do badania omnibusowego:
Rozpocznij proces, wypełniając formularz zgłoszeniowy. Określ, jakie pytania chciałbyś uwzględnić w badaniu. Możesz od razu załączyć plik z własnymi pytaniami, aby spersonalizować badanie zgodnie z Twoimi potrzebami.
Otrzymaj wycenę:
Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz od nas szybką wycenę kosztów badania. Po jej akceptacji przystąpimy do natychmiastowej realizacji, dbając o zachowanie ustalonych terminów.
Odbierz wyniki po tygodniu:
Po przeprowadzeniu badania w ciągu tygodnia otrzymasz od nas kompleksowe wyniki. Dzięki temu szybko zdobędziesz potrzebne informacje, pozwalające Ci na podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Dzięki tej usłudze możesz szybko uzyskać wartościowe informacje dostosowane do Twoich potrzeb.
Cennik
Cena netto za badanie omnibusowe CAWI na społeczności polskiej i ukraińskiej zależy od różnych czynników, takich jak zakres pytań, specyfika tematu, oraz ewentualne dodatkowe usługi (np. analiza danych, dostosowanie kwestionariusza). Skorzystaj z formularza i podaj więcej informacji na temat zakresu badania, a my przygotujemy dla Ciebie szczegółową ofertę, uwzględniającą wszystkie istotne elementy.
Zapoznaj się z cennikiem pakietu badawczego N=1000 (Polska) i N=200 (Ukraina)
Rodzaj pytania | Cena netto (+VAT 23%) |
Pytanie jednokrotnego wyboru | od 500 zł |
Pytanie wielokrotnego wyboru | od 550 zł |
Pytanie matrycowe jednokrotnego i wielokrotnego wyboru | od 650 zł |
Pytanie otwarte (możliwość zakodowania odpowiedzi) | od 600 zł |
Pytania nieujęte w cenniku – niestandardowe | od 450 zł |
Terminy badania omnibusowego CAWI:
Termin zgłoszeń – do 5. dnia każdego miesiąca
Termin realizacji badań – 8. dzień każdego miesiąca
Termin wysyłki wyników – 15. dzień każdego miesiąca (lub kolejny dzień roboczy)
Dlaczego warto wybrać badanie omnibusowe CAWI na Panelu Badawczym Manulo?
Porównaj i przeanalizuj opinie różnych grup respondentów:
Nasze badanie omnibusowe CAWI umożliwia analizę i porównanie opinii dwóch różnych grup respondentów – 1000 Polaków i 200 Ukraińców. To doskonała okazja do zrozumienia zróżnicowanych perspektyw i preferencji.
Badaj kilka tematów jednocześnie:
Oferujemy możliwość badania kilku tematów jednocześnie. Dzięki temu możesz uzyskać kompleksowe informacje o różnych kwestiach, co sprawia, że nasze badanie jest elastycznym narzędziem dostosowanym do Twoich potrzeb.
Efektywny kosztowo sposób na cenne informacje:
Badanie omnibusowe CAWI to nie tylko skuteczna, ale również ekonomiczna metoda pozyskiwania cennych informacji. Oferujemy wysoką jakość danych przy jednoczesnym utrzymaniu efektywnego kosztowo podejścia, co sprawia, że inwestycja w nasze badanie jest opłacalna.
Otrzymasz następujące elementy w ramach badania omnibusowego:
Wyniki – policzone częstości:
Dane w formacie .xlsx lub .sav, które zawierają wyniki badania w postaci liczbowej.
Częstości odpowiedzi na poszczególne pytania, co pozwala na analizę popularności różnych opcji wśród respondentów.
Edytowalne wykresy:
Graficzne reprezentacje wyników w postaci edytowalnych wykresów.
Wykresy pomagają w łatwiejszym zrozumieniu i prezentacji danych, co ułatwia analizę wyników badania.
Dzięki tym elementom możesz dokładnie przeanalizować zgromadzone dane, zarówno w formie liczbowej, jak i wizualnej. Pozwala to na lepsze zrozumienie odpowiedzi respondentów oraz wyciąganie wniosków i decyzji na podstawie zebranych informacji.
Otrzymasz reprezentatywne wyniki na wyciągnięcie ręki. Zapoznaj się ze strukturą respondentów, którą realizujemy w comiesięcznym badaniu omnibusowym CAWI.
Omnibus PL N=1000
Płeć | % | N |
Kobieta | 52% | 520 |
Mężczyzna | 48% | 480 |
Wiek | % | N |
18 - 24 lat | 9% | 90 |
25 – 34 lat | 17% | 170 |
35 – 44 lat | 22% | 222 |
45 – 54 lat | 19% | 190 |
55 – 64 lat | 16% | 164 |
65 i więcej | 16% | 164 |
Województwo | % | N |
dolnośląskie | 8% | 76 |
kujawsko-pomorskie | 5% | 53 |
lubelskie | 5% | 54 |
lubuskie | 3% | 26 |
łódzkie | 6% | 63 |
małopolskie | 9% | 91 |
mazowieckie | 15% | 146 |
opolskie | 2% | 25 |
podkarpackie | 6% | 55 |
podlaskie | 3% | 30 |
pomorskie | 6% | 63 |
śląskie | 11% | 115 |
świętokrzyskie | 3% | 31 |
warmińsko-mazurskie | 4% | 36 |
wielkopolskie | 9% | 93 |
zachodniopomorskie | 4% | 43 |
Wielkość miejscowości zamieszkania | % | N |
wieś | 40% | 405 |
miasto do 20 000 mieszkańców | 13% | 133 |
miasto 20 000 – 99 999 mieszkańców | 18% | 184 |
miasto 100 000 – 199 999 mieszkańców | 9% | 90 |
miasto powyżej 200 000 mieszkańców | 19% | 188 |
Wykształcenie | % | N |
wyższe | 27% | 275 |
średnie i policealne | 37% | 373 |
zasadnicze zawodowe/branżowe | 23% | 230 |
gimnazjalne | 2% | 16 |
podstawowe | 11% | 106 |
Omnibus UA N=200
Płeć | % | N |
Kobieta | 78% | 156 |
Mężczyzna | 22% | 44 |
Wiek | % | N |
18 - 24 lat | 3% | 6 |
25 – 34 lat | 35% | 70 |
35 – 44 lat | 38% | 76 |
45 – 54 lat | 18% | 36 |
55 lat i więcej | 6% | 12 |
Województwo | % | N |
dolnośląskie | 13% | 25 |
kujawsko-pomorskie | 3% | 5 |
lubelskie | 3% | 6 |
lubuskie | 4% | 8 |
łódzkie | 7% | 14 |
małopolskie | 9% | 19 |
mazowieckie | 21% | 42 |
opolskie | 2% | 4 |
podkarpackie | 3% | 5 |
podlaskie | 1% | 2 |
pomorskie | 7% | 14 |
śląskie | 8% | 16 |
świętokrzyskie | 1% | 3 |
warmińsko-mazurskie | 2% | 3 |
wielkopolskie | 11% | 24 |
zachodniopomorskie | 5% | 10 |
Status uchodźcy | % | N |
Tak | 50% | 100 |
Nie | 50% | 100 |