+48 720 815 270

Panel Badawczy

Potrzebujesz szybkich badań, które pomogą ustalić strategię Twojej marki? Chcesz poznać opinię społeczeństwa na dany temat? A może potrzebujesz informacji, co robić, by zwiększyć sprzedaż?

Zrób badania CAWI! Dzięki nim i naszemu Panelowi Badawczemu Manulo znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania nawet w 24 godziny!

Czym są badania CAWI?

CAWI, czyli Komputerowe Wspomaganie Wywiadu Internetowego, to zdecydowanie najczęściej stosowana dziś metoda badawcza. Dlaczego badania tego typu są tak popularne?

R

bo są reprezentatywne – przeprowadzone na odpowiedniej próbie odzwierciedlającą strukturę ogółu społeczeństwa

R

bo pozwalają znaleźć odpowiedź zarówno na kwestie społeczne, jak i marketingowe 

R

bo odpowiedzi na ankiety udzielane są w kilka dni, a czasami nawet w 24 godziny 

R

bo ze względu na niski koszt pojedynczej ankiety cena badań CAWI jest konkurencyjna 

R

bo w ankiecie możesz wykorzystać grafiki i filmy 

Realizując CAWI z Openfield, na każdym etapie badania możesz skonsultować się z naszym ekspertem. Wyniki przeprowadzanych przez nas badań są wiarygodne, bo stosujemy procedury kontroli zgodne z PKJPA. Feedback, raport i rekomendacje otrzymasz szybko, bo CAWI realizujemy na własnym Panelu Badawczym Manulo. 
 
 

Czym  jest Panel Badawczy Manulo?

Panel badawczy Manulo to nasza autorska platforma, która pozwala na szybką i efektywną realizację projektów badawczych. Zaangażowanie ponad 20 000 respondentów, którzy uważnie odpowiadają na pytania w badaniach społecznych i marketingowych, sprawia, że możemy zrealizować dla Ciebie pełne badanie CAWI w zaledwie kilka dni.

Ponad 20 000 respondentów

Wyniki w nawet 24 h

Zastanawiasz się, czy szybkie badania na randomowej grupie osób będą wiarygodne? Tak! Bo nasz Panel Badawczy Manulo spełnia surowe standardy Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) i posiada ogólnopolski certyfikat Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) na badania CAWI.  

Zgodnie z przyjętymi przez nas procedurami KAŻDA ankieta podlega kontroli. Ankiety, które w procesie analizy nie spełniły naszych standardów, zostają odrzucone z próby.  

Zapewniamy poufność badań. Stawiamy także na ochronę danych osobowych – nad przestrzeganiem RODO czuwa nasz Inspektor Danych Osobowych. 

Jakość gwarantowana przez PKJPA

Jak wyglądają badania na Panelu Badawczym Manulo?

Zwykle przeprowadzamy je w 3 krokach:

Start badania

czyli dostarczenie przez Klienta lub opracowanie przez nas kwestionariusza ankiety. Skryptujemy go i testujemy pod względem językowym i logicznym.  

Wysyłka ankiet na Panelu Badawczym Manulo

Kiedy ankiety są gotowe, wysyłamy je do osób spełniających kryteria do udziału w badaniu (z zachowaniem losowości w warstwach). Tysiące użytkowników otrzymują zaproszenie do wypełnienia ankiety w tym samym czasie, co pozwala nam bardzo szybko otrzymać wymaganą liczbę ankiet. 

Praca na bazach danych

Po zakończeniu badania weryfikujemy każdą ankietę zgodnie z ogólnopolskimi standardami PKJPA. Nasi eksperci liczą każdą bazę – od podstawowych statystyk przez złożone analizy. Wyniki prezentujemy także w formie czytelnych, edytowalnych wykresów.  

Badanie omnibusowe CAWI w Openfield

Badanie omnibusowe CAWI to idealne rozwiązanie, kiedy potrzebujesz odpowiedzi na kilka pytań badawczych i realizacja całego projektu badawczego może być zbędna.

Omnibus Openfield w elastyczny sposób dostarcza wartościowych i rzetelnych odpowiedzi, badanie jest reprezentatywne ze względu na płeć, wiek, województwo, wykształcenie oraz wielkość miejscowości zamieszkania. Badanie realizujemy wśród 1000 Polaków oraz 200 Ukraińców.

Badania omnibusowe CAWI pomagają zrozumieć perspektywę obywateli, konsumentów na tematy zarówno marketingowe jak i społeczne.

Dowiedz się więcej na temat tego, jak przy pomocy naszego badania omnibusowego możesz poznać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Więcej niż badania

Panel Badawczy Manulo to znacznie więcej niż społeczność osób biorących udział w badaniu – realizując badania z Openfield, wspierasz także cele charytatywne.

Od początku istnienia platformy część dochodu z każdej ankiety zasila działania dobroczynne. Od 2021 roku wybranym instytucjom przekazaliśmy już ponad 14 000 zł, a kwota ta stale rośnie.