Openmind
Praktyczne wnioski z badań: Jak dostosować je do potrzeb różnych zespołów?
Dlaczego istotne jest, aby wnioski z badań były aplikowane do każdego działu w firmie, jakie działy mogą skorzystać z tych wniosków, oraz jak my, jako agencja badawcza Openfield, przygotowujemy wnioski dostosowane do potrzeb różnych odbiorców.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich #badanie segmentacji rynku #persony zakupowe #raport #segmentacja
Segmentacja rynku: jak budować persony zakupowe w oparciu o badania segmentacyjne? [workbook do pobrania]
W skutecznej komunikacji marketingowej kluczowe jest posiadanie dobrze zdefiniowanych person zakupowych, które będą skutecznie wykorzystywane w działaniach organizacji.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich #badanie segmentacji rynku #persony zakupowe #raport #segmentacja
Jak Polki i Polacy postrzegają kompleksy handlowe? [pobierz nowy raport]
„Kompleksy handlowe. Raport z ogólnopolskiego badania konsumentów” dostarcza unikalnych wglądów w preferencje i oczekiwania klientów względem kompleksów handlowych w Polsce.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich #raport
Jak zaplanować ścieżkę komunikacji w badaniu HR?
Komunikacja to nie tylko informacja o wysyłce ankiet. Ważne jest również odpowiednie poinformowanie uczestników o badaniu, przedstawienie sposobu jego realizacji i komunikowanie o uzyskanych wynikach.
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich
Czy Twoja firma potrzebuje badań konsumenckich?
Niezależnie od tego, w jakiej sytuacji znajduje się dziś Twoja firma, badania konsumenckie będą stanowić dla niej ogromną wartość. Dostarczą rzetelnych informacji na temat zachowań konsumentów i tym samym pomogą Ci podjąć trafne decyzje biznesowe. #badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich
Czym są badania konsumenckie i jak się je przeprowadza? Źródło wiedzy o marce i rynku
Dzięki skutecznym badaniom konsumenckim możesz dowiedzieć się więcej o preferencjach konsumentów. Jakie są rodzaje badań rynku i dlaczego warto je przeprowadzać?
#badania konsumenckie #badania rynku #badania satysfakcji klientów #badania trendów konsumenckich
Jak badania kultury organizacyjnej mogą podnieść zaangażowanie i ograniczyć rotację pracowników?
Badania kultury organizacyjnej nie tylko zaspokoją ciekawość na temat postaw pracowników. Dostarczą nam praktycznych danych, które możemy przełożyć na lepsze zrozumienie miejsca pracy, zwiększenie zaangażowania pracowników i ograniczenie ich rotacji. Co jeszcze firma może zyskać dzięki profesjonalnym badaniom kultury organizacji?
#badania HR #kultura organizacyjna #satysfakcja z pracy
Badanie MVP produktu fintechowego
Badania pomagają budować produkty cyfrowe na różnych etapach pracy. W tym przypadku pomogliśmy w wyznaczeniu priorytetów dla prac deweloperskich dla produktu fintechowego.
#B2B #badania HR #badania komunikacji #CAWI #desk research #FGI #fintech #marka #test produktu #UX
Badanie otoczenia konkurencyjnego w B2B
Dla naszego Klienta działającego w segmencie B2B sprawdziliśmy wizerunek i kondycję jego marki wśród odbiorców z sektora publicznego, oświatowego i biznesowego. Na podstawie badania dostarczyliśmy zarówno wnioski podsumowujące aktualny stan postrzegania firmy, jak i rekomendacje na przyszłość.
#B2B #CATI #marka