+48 720 815 270

Badanie new product development

CASE STUDY

9

CEL

Poznanie potrzeb konsumentek korzystających z kubeczka menstruacyjnego

9

Branża

Health & Beauty
9

Zastosowane metody

Badania ilościowe i jakościowe

9

Wyzwania

Niska znajomość całej kategorii produktów, nieznajomość producenta, obiekcje użytkowniczek związane z użytkowaniem produktu

9

Rezultaty

Nasze rekomendacje umożliwiły wypozycjonowanie produktu Klienta jako najlepiej sprzedającej się marki kubeczków menstruacyjnych

W ostatnich latach świadomość ekologiczna w społeczeństwie znacznie wzrosła. Coraz częściej szukamy bardziej naturalnych zamienników produktów codziennego użycia, zwłaszcza tych wykonywanych z materiałów o długim czasie rozkładu lub niemożliwych do recyklingu. Wśród nich znajdują się m.in. środki do higieny intymnej, takie jak tampony i podpaski stosowane co miesiąc przez miliony kobiet w Polsce.

Oprócz wielorazowych podpasek czy majtek menstruacyjnych, na rynku dobrze przyjęły się kubeczki menstruacyjne. Mieliśmy okazję wspierać Klienta – polskiego producenta kubeczków – od samego początku istnienia marki, kiedy jeszcze świadomość tego typu rozwiązań była niska, a obiekcje związane z ich stosowaniem spore.

W ramach współpracy zrealizowaliśmy badania ilościowe i jakościowe dotyczące postrzegania środków higienicznych i zwyczajów konsumenckich Polek. Testowaliśmy koncepty produktowe, opakowania, plan komunikacyjny i dopasowywaliśmy poszczególne literacje badania do poszczególnych potrzeb Klienta i faz rozwoju produktu.

Efektem naszych prac badawczych było stworzenie i wyprodukowanie opakowania kubeczków menstruacyjnych, uwzględniającego preferencje i oczekiwania konsumentek. Nasze badania wsparły Klienta i pomogły w wypozycjonowaniu jego marki jako najlepiej sprzedającej się w Internecie polskiej marki kubeczków menstruacyjnych. Rekomendacje i wnioski przełożyły się także na efektywność konwersji działań marketingowych.