Badanie new product development
CASE STUDY
CEL
Poznanie potrzeb konsumentek korzystających z kubeczka menstruacyjnego
Branża
Zastosowane metody
Badania ilościowe i jakościowe
Wyzwania
Niska znajomość całej kategorii produktów, nieznajomość producenta, obiekcje użytkowniczek związane z użytkowaniem produktu
Rezultaty
Nasze rekomendacje umożliwiły wypozycjonowanie produktu Klienta jako najlepiej sprzedającej się marki kubeczków menstruacyjnych
Oprócz wielorazowych podpasek czy majtek menstruacyjnych, na rynku dobrze przyjęły się kubeczki menstruacyjne. Mieliśmy okazję wspierać Klienta – polskiego producenta kubeczków – od samego początku istnienia marki, kiedy jeszcze świadomość tego typu rozwiązań była niska, a obiekcje związane z ich stosowaniem spore.
W ramach współpracy zrealizowaliśmy badania ilościowe i jakościowe dotyczące postrzegania środków higienicznych i zwyczajów konsumenckich Polek. Testowaliśmy koncepty produktowe, opakowania, plan komunikacyjny i dopasowywaliśmy poszczególne literacje badania do poszczególnych potrzeb Klienta i faz rozwoju produktu.
Efektem naszych prac badawczych było stworzenie i wyprodukowanie opakowania kubeczków menstruacyjnych, uwzględniającego preferencje i oczekiwania konsumentek. Nasze badania wsparły Klienta i pomogły w wypozycjonowaniu jego marki jako najlepiej sprzedającej się w Internecie polskiej marki kubeczków menstruacyjnych. Rekomendacje i wnioski przełożyły się także na efektywność konwersji działań marketingowych.