Openmind
Badanie testujące nową formułę wspierającą leczenie
Dzienne domy opieki medycznej to wciąż dość nowe instytucje. Sprawdziliśmy, jak takie ośrodki funkcjonują i jaki mają wpływ na poprawę stanu zdrowia pacjentów.
#badania medyczne #badania organizacji #desk research #PAPI #TDI #wywiad ekspercki
Badanie postaw proprzedsiębiorczych
Wykorzystując narzędzia ilościowe i jakościowe, dopasowane do możliwości poznawczych dzieci i młodzieży sprawdziliśmy, jak respondenci z klas 1-8 szkół podstawowych postrzegają przedsiębiorczość.
#badania edukacyjne #badania społeczne #badania z dziecmi #badania z młodzieżą #CAWI #desk research #FGI #IDI
Badanie uczciwości w służbie cywilnej
Rozproszona struktura jednostek publicznych, w których pracują pracownicy i funkcjonariusze z korpusu cywilnego, to wymagająca grupa respondentów. Mamy jednak sprawdzone metody na przeprowadzenie badań również w takim środowisku.
#badania organizacji #badaniaHR #CAWI #FGI #IDI #kultura organizayjna
Badania diagnostyczne HR
W firmie liczącej ponad 1200 pracowników przeprowadziliśmy wieloaspektowe badania HR diagnozujące poziom satysfakcji z pracy, benefitów pozapłacowych oraz ocenę systemów komunikacyjnych używanych przez organizację.
#badania HR #CAWI #FGI #kultura organizacyjna #sastyfakcja z pracy
Badanie mechanizmów promocyjnych z wykorzystaniem techniki MaxDiff
Na potrzeby Klienta wykonaliśmy kompleksowe testy mechanizmów reklamowych, wykorzystywanych na potrzeby akcji promocyjnych. W tym celu przeprowadziliśmy ogólnopolskie badanie CAWI z wykorzystaniem techniki analitycznej MaxDiff.
#badania konsumenckie #CAWI #FMCG #handel #MaxDiff
Badanie znakowania żywności
Jak konsumenci odbierają systemy znakowania żywności? Sprawdziliśmy to przeprowadzając badanie ilościowe CAWI na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej. Skorzystaliśmy z metody analitycznej MaxDiff.
#badania konsumenckie #CAWI #FMCG #MaxDiff
Badanie new product development
Wieloetapowe badanie, wspierające projektowanie i wdrażanie na rynek kubeczka menstruacyjnego polskiej marki, ułatwiło podejmowanie procesów decyzyjnych związanych m.in. z budowaniem produktu, wyborem nazwy i planowaniem działań komunikacyjnych.
#badania konsumenckie #CAWI #desk research #health and beauty #new product development #testproduktu
Badanie wspierające tworzenie podcastu
Badania mogą być ekspresowe – to przeprowadziliśmy w 24h od koncepcji po wyniki! Na ogólnopolskiej, reprezentatywnej grupie respondentów (n=1000) przetestowaliśmy różne tytuły podcastów, a następnie sporządziliśmy czytelne rekomendacje badawcze.
#badania w 24h #CAWI #podcasty
Badanie new product development
W trakcie wieloetapowych działań wspierających prace developerskie nad systemem zbiorów bibliotecznych, wraz z zespołem, kierowaliśmy się podejściem human-centric design. Wszelkie decyzje związane z budową systemu oparte były na danych wynikających z naszych badań.
#desk research #digital #FGI #humancentric design #IDI #new product development #UX #wywiad ekspercki