Zasięg badań

Badania terenowe Ponad 500 współpracujących ankieterów

Realizujemy projekty badawcze o zasięgu ogólnopolskim. Współpracując z koordynatorami badań w całej Polsce, sprawnie realizujemy projekty badawcze o zasięgu krajowym oraz bardzo precyzyjne badania na poziomie wybranych powiatów, gmin i miast. Posiadamy doświadczenie w realizacji badań międzynarodowych. Dbamy o to, aby nasi ankieterzy byli bardzo dobrze przygotowani do realizowanych badań. Podczas realizacji każdego badania starannie konstruujemy instrukcje i wytyczne dla naszych badaczy, na bieżąco monitorujemy postępy prac i reagujemy na pojawiające się trudności.

Badania telefoniczne 25 stanowisk CATI

Pracujemy na 25 stanowiskach do badań telefonicznych, co umożliwia nam sprawne i rzetelne realizowanie badań telefonicznych. Posiadany system do badań telefonicznych umożliwia nam realizację badań w systemie zdalnym, co dodatkowo podnosi sprawność organizacyjną realizowanych projektów. Posiadamy stabilny zespół ankieterów o dużych kompetencjach komunikacyjnych i dużym doświadczeniu w realizacji wywiadów o tematyce społecznej i marketingowej. Precyzyjny system analizy pracy ankieterów pozwala nam szybko reagować na pojawiające się problemy podczas prowadzonych badań.

Badania internetoweWłasny panel badawczy

Doskonale wiemy, jak dużą rolę w życiu człowieka odgrywa technologia. Wychodzimy z założenia, że badania powinny być dopasowane do respondenta i wygodne w realizacji. Prowadząc projekty badań internetowych stosujemy różne rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą w realizacji. Dbamy o to, aby badanie było dopasowane do badanej grupy, wiemy jak różni są użytkownicy internetu i jak różne mają potrzeby. Skutecznie korzystamy z możliwości, jakie dają badania internetowe, nie zamykamy się w formie i ankiety budujemy z uwzględnieniem ich maksymalnej użyteczności. Konstruowane narzędzia dopasowujemy do kontekstu, w jakim będą się pojawiać, przez co udaje nam się osiągać duży zwrot zrealizowanych ankiet. Choć znamy istotę badań internetowych, jesteśmy krytyczni i wiemy, że nie zawsze te projekty są dobrym rozwiązaniem. Zawsze myślimy dwa razy i nie popadamy w spontaniczny entuzjazm, badania internetowe stosujemy wtedy, kiedy wiemy, że będą one najlepsze w danym przypadku.

Openfield Sp. z o.o.

45-057 Opole

ul. Ozimska 4/7

mail:office@openfield.pl

tel. 77 555 91 88

fax. 77 543 25 34