Kompetencje

Pomagamy zrozumieć Ponad 100 zadowolonych klientów

Jesteśmy po to, żeby pomagać zrozumieć zjawiska rynkowe, zachowania konsumenckie, opinie społeczne. Podstawą naszych działań jest zbieranie i analiza danych z różnych źródeł. Biegle posługujemy się szerokim arsenałem metod i technik badawczych, starannie dobieramy techniki do stawianych nam wymagań. Konstruowane przez nas narzędzia trafiają w sedno problemu, dzięki czemu wyniki naszych badań dostarczają wartościowych informacji. Nasza praca nie kończy się na dostarczaniu wyników badań, tworzymy rekomendacje i chętnie pomagamy we wdrażaniu rozwiązań bazujących na wynikach badań.

Wiedza i umiejętności Własna baza wiedzy badawczej

Posiadamy doskonałe przygotowanie merytorycznie do prowadzenia złożonych projektów badawczych. Lubimy trudne wyzwania, które wymagają od nas elastycznego podejścia i dokładnego zrozumienia. Nasz zespół tworzą osoby o wyjątkowym podejściu badawczym, posiadające doświadczenie akademickie i biznesowe. Dysponujemy zapleczem konsultantów branżowych, zawsze dokładnie uczymy się i poznajemy środowisko, w jakim prowadzimy badania. Wychodzimy z założenia, że dokładne poznanie otoczenia jest niezbędne do prowadzenia w nim badań. Zrealizowaliśmy setki projektów badawczych, z których każdy był inny, nasza oferta stanowi połączenie wiedzy, doświadczenia i indywidualnego podejścia.

Indywidualne podejście Tworzymy rozwiązania bazujące na faktach

Podchodząc do badanych zagadnień zawsze staramy się dobrze zrozumieć powierzony temat. Prowadząc projekty badawcze dążymy do tego, aby spojrzeć w głąb tematu i dotrzeć do istoty problemu. Takie podejście pozwala nam na odkrycie insigt-ów konsumenckich i zrozumienie złożonych zagadnień społecznych. Wychodzimy z założenia, że badania są o wiele lepsze, kiedy prowadzą je ludzie dobrze znający badane środowisko. W Openfield często korzystamy z zewnętrznych ekspertów i konsultantów, którzy pomagają nam zrozumieć specyfikę danej branży. Nasza praca polega na zadawaniu pytań i zdobywaniu wiedzy, sami często dążąc do zrozumienia problemu zadajemy sporo pytań, ale dzięki temu nasze badania dostarczają konkretnych odpowiedzi i rozwiązań.

Głębokie spojrzenie Dokładnie analizujemy badane problemy

Jesteśmy dobrze przygotowanie do prowadzenia projektów badawczych. Często jednak zagadnienia, z którymi musimy się zmagać, są bardzo złożone i dotyczą specyficznych branż, korzystamy wtedy z pomocy zewnętrznych konsultantów. Na co dzień współpracujemy z naukowcami, którzy wspierają nas w realizacji projektów społecznych oraz ekspertami branżowymi doradzającymi nam przy projektach komercyjnych. Dysponujemy znakomitym zespołem analitycznym, każdy problem oglądamy z każdej strony. Interesują nas oczywiste wnioski i obserwacje, ale za każdym razem staramy się spojrzeć głębiej i znaleźć istotę problemu. Zjawiska analizujemy na różnych płaszczyznach, dostarczane przez nas informacje są wielowymiarowe i pozwalają spojrzeć na zadany nam temat z różnych perspektyw. Dostarczamy firmom pełnych i głębokich informacji o konsumentach.

Warsztat narzędzi Autorskie narzędzia badawcze

Dysponujemy dużym zapleczem narzędzi badawczych. Dzięki temu, że w naszym zespole posiadamy osoby z różnymi doświadczeniami biznesowymi, posiadamy szerokie kompetencje badawcze. Sprawnie dopasowujemy techniki badań do potrzeb badawczych. Prowadzimy projekty ilościowe i jakościowe, organizujemy również badania poza deklaratywne. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby informacyjne naszych klientów. Dobór odpowiednich metod i technik badawczych jest podyktowany realnymi potrzebami. Stosujemy te narzędzia, które są najbardziej skuteczne i które pozwolą uzyskać najbardziej przydatne informacje. Nasze zaplecze badawcze ma być po prostu użyteczne.

Doskonalenie Systematycznie śledzimy trendy

Systematycznie obserwujemy różne branże i wiemy, jak szybko dokonują się zmiany. Widzimy też, jak technologie zmieniają podejście do badań rynkowych, dlatego systematycznie śledzimy trendy i stale podnosimy własne kwalifikacje. Jesteśmy organizacją uczącą się, po każdym zrealizowanym badaniu wyciągamy wnioski i systematyzujemy nowe obserwacje. Nie stoimy w miejscu i dążymy do tego, aby każdy kolejny projekt badawczy był lepszy od poprzedniego.

Openfield Sp. z o.o.

45-057 Opole

ul. Ozimska 4/7

mail:office@openfield.pl

tel. 77 555 91 88

fax. 77 543 25 34